Saturday, 3 March 2012

Mak aiii dulu lain sekarang lain!!

' Dulu lain skarang Lain' ni bkn sal perubahan diri... p perubahan dari segi minat pada sesuatu. huhu.. sekarang qin da jadi 'kaki novel' la..pantang p kedai buku dup menggila kat situ, cam xnak kuar je dari kedai buku. xsangka diriku yang dulu ni benci giler2 pada novel n kaki novel skarang ni begitu meminati novel. Ni semua disebabkan sebuah novel " Akhirnya Aku Kahwin" karya Herna Diana. xtao lah mcm mane tegerak hati ni nk beli novel tu  mybe tertarik pada tajuknya kott... hoii gatal kott.. hehehehe.. xdelah, sbnrnye novel tu mengisahkan seorg pempuan yg jatuh cinta ngan lelaki d tempat kerjanya tp cintanya d permainkan. pada waktu yang sama  pempuan tu mempunyai seorang abg angkat iaitu anak kepada pemilik syarikat yg dy berkeja. last2 pempuan tu berkahwin dengan lelaki yang slalu dy chatting kat fb di kenali dgn nick name 'terhangat d pasaran' novel ni bg qin terbaik la... bg kwn2 yg kaki novel gak, try la bc... bg qin sgt best bg korang x tao la.. cita rasa msing2.. cuma nak kongsikan dengan korang je... hihi... nak je rasa diri ni jadi mcm watak pempuan tu.. happy ending... Insya'allah... skarang ni qin da jadi peminat novel da beli banyak novel tp xberkesempatan tuk layaan... bz ngan asgnmt n skrg ni plak stdy week.. =) cuti sem nanti mau kasi habis smua.. huhu... ok lah, bagi yg tringin tu cr lah novel tu xrugi punye.. =)

No comments:

Post a Comment